Архiв номерiв

2024 1
2023 1 2 3 4
2022 1 2 3
2021 1 2 3 4 5 6
2020 1 2 3 4 5 6
2019 1 2 3 4 5 6
2018 1 2 3 4 5 6
2017 1 2 3 4 5 6
2016 1 2 3 4 5 6
2015 1 2 3 4 5 6
2014 1 2 3 4 5 6
2013 1 2 3 4 5 6
2012   2 3 4    

 

baner1

 

 

unnamed

 

 

banner c111

 

 

images

 

 

StrikePlagiarism

 

Випуск №1 (131), 2024

 

Титульна сторінка

Зміст

ЕКОНОМІКА

Бродовська О.Г., Драпак Т.І., Дегтярьов Д.С.
КОНЦЕПЦІЯ, ТРЕНДИ І РИЗИКИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ПРИ ФОРМУВАННІ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА

Габрилевич О.В., Нікитенко Д.В.
ГЛОБАЛЬНИЙ РИНОК НАФТОПРОДУКТІВ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ

Кацицка Г.
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ АНТИКРИЗОВОЇ ПОЛІТИКИ І РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УМОВАХ МАКРОЕКОНОМІЧНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ

Порохня В.М., Семенов A.Г., Порохня Є.В., Кузнецов В.М.
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ НЕЧІТКИХ ПРОДУКЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ

Фісуненко П.А., Герасименко О.В.
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСНОВНИХ ТЕНДЕНЦІЙ НА РИНКУ ЖИТЛОВОЇ НЕРУХОМОСТІ В УКРАЇНІ

Шелеметьєва Т.В., Трохимець О.І.
РОЛЬ ТУРИСТИЧНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЦЕНТРІВ В ФОРМУВАННІ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ТА ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ

Юхновська Ю.О., Діденко А.В., Риженко О.М., Омельчак Г.В., Корнелюк Б.В.
АНАЛІЗ ТА ВПЛИВ РОСІЙСЬКОГО ВТОРГНЕННЯ НА РОЗВИТОК РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ УКРАЇНИ


ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК

Стоєв В.Л., Коваленко О.В., Ткаченко Є.Ю.
АНАЛІТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ В АУДИТОРСЬКІЙ ПРАКТИЦІ ЯК ПОТЕНЦІАЛ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ


МЕНЕДЖМЕНТ

Панкова М.О.
АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ СТАРТАПІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Суворова І.М., Ігнатуша М.С.
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ В ПОСТКОНФЛІКТНІЙ УКРАЇНІ


МАРКЕТИНГ

Багорка М.О., Писаренко В.В., Юрченко Н.І.
ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВ АГРОБІЗНЕСУ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ТА АНТИКРИЗОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ

Бєлова Т.Г., Крайнюченко О.Ф.
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА

Holik Oksana, Sidielnikov Danylo
BRAND OF STUDENT SPORTS DEVELOPMENT AS A TOOL TO INCREASE THE COMPETITIVENESS OF HEI

Кобернюк С.О., Нагорна О.В., Хмарська І.А.
АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЯХ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЇХ ВПЛИВ НА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

Пороскун С.С.
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ МІСТА ТА МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЇ

 
ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ

Заіка А.М., Мащенко О.В.
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 

Кобеля-Звір М.Я., Звір Ю.В.
ГРАНТИ USAID ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНИХ МОДЕЛЕЙ ЕКОНОМІЧНОЇ РЕІНТЕГРАЦІЇ ВЕТЕРАНІВ В АГРОСЕКТОРІ

Косарєв М.Ю., Русин-Гриник Р.Р., Лацик М.М.
ПРИНЦИПИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЛОГІСТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ У ТОРГІВЛІ

Пелех К.О.
ПРИНЦИПИ РОЗВИТКУ АГРОПІДПРИЄМНИЦТВА НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ІНТЕРНЕТ-РЕЧЕЙ 

Коваль В.В., Трохимець О.І., Козлова А.І., Баланчук М.І.
ОСОБЛИВОСТІ РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ В УКРАЇНІ